Termeni si conditii


Urmatorii termeni si conditii se vor aplica tuturor rezervarilor, indiferent cum au fost efectuate (prin site-ul propriu, email, telefonic, agent de turism sisteme sau motoare de rezervari). Va rugam sa va alocati timp sa le cititi inainte de a efectua o rezervare. Va rugam sa acordati atentie politicii de plata si de anulare inainte de a rezerva, la fel de bine ca tuturor termenilor si conditiilor din acest document. In acesti termeni si conditii, urmatoarele cuvinte vor insemna:

„Acordul” inseamna confirmarea rezervarii impreuna cu acesti termeni si conditii;

„Oaspete” inseamna persoana ce urmeaza a fi /sau care este deja cazata;

„Gazda” inseamna MM UNION SRL (C.U.I. 12524238, Nr. Reg. Com. J13/2213/1999) cu proprietatea Elina (Str. Munteniei 8) din Techirghiol

„Termeni si conditii” inseamna termenii si conditiile stipulate in acest acord.

Semnand fisa de cazare si/sau consimtamantul dat online prin efectuarea unei/mai multor rezervari, oaspetele confirma ca a fost informat depre politica de aplicare a termenilor si conditiilor.

PROCEDURI DE REZERVARE

Rezervarile trebuie efectuate in avans. Tarifarile pentru cazare se vor baza pe disponibiliatatea de la data ofertarii.

Oaspetii vor primi o confirmare a rezervarii, in scris, o data ce rezervarea a fost securizata (preautorizare card bancar sau de vacanta, plata prin banca, cash la receptie sau plata card la receptie) printr-un depozit sau un voucher de calatorie (pentru toate rezervarile efectuate printr-un agent de turism sau un tour-operator).

TAXE, DEPOZIT SI PLATA

Tarifele oferite de Gazda includ TVA (5%) si taxa de oras (1%).

Metoda de plata depinde de alegerea tipului rezervarii, iar termenii de plata respectivi pot varia in functie de rezervare.

Oaspetele are posibilitatea de a plati tariful pentru intregul sejur inainte de si/sau la sosirea la Gazda, cat si pentru celelalte costuri sau cerinte solicitate Gazdei in numerar sau cu card, sau prin preautorizarea unui card. Daca depozitul a fost deja platit pentru a garanta rezervarea, oaspetele va plati diferenta pana la suma totala de plata in momentul sosirii la Gazda. Costurile actuale vor fi platite doar in moneda locala a Gazdei (lei/ron), in acord cu procesul de rezervare. Monedele de ofertare alternative sunt doar indicative si vor fi bazate pe rata interna de schimb ale Gazdei, si sunt supuse fluctuatiilor bancare.

Oaspetele are obligatia de a plati in concordanta cu tariful agreat pentru cazare cat si pentru extra serviciile agreate conform ofertarii, in prima zi de sedere pe baza prezentarii contului/ofertei, impreuna cu dovada depozitului oferita initial de oaspete.

In situatia in care cardul bancar sau de vacanta oferit de oaspete spre garantare nu are suficiente fonduri pentru acoperirea rezervarii, atunci rezervarea va fi considerata invalida si va fi anulata. Aceasi situatie de anulare se aplica si in situatia in care oaspetele detine un card cu o data invalida de expirare sau care exprira inainte de ziua de sosire la Gazda.

Prin efectuarea rezervarii, oaspetele isi da acordul Gazdei de a retrage suma de anulare a rezervarii din cardul folosit pentru garantare, asa cum este mentionat mai sus. Rezervarile trebuie sa fie garantate prin plata costurilor de cazare sau prin vouchere de calatorie (pentru rezervarile efectuate prin agentii de turism sau tour operatori). Plata poate fi facuta prin transfer de bani electronic (in contul bancar mentionat pe factura proforma) sau prin card bancar sau de vacanta.

In situatia in care oaspetele nu plateste sau nu poate prezenta un voucher de calatorie la momentul solicitat, Gazda poate trata rezervarea ca si cum a fost anulata fara alte atentionari.

ANULARI SI NEPREZENTARI

Anularile asupra oricarei rezervari trebuie efectuate in scris. Oaspetele este raspunzator pentru plata catre Gazda a taxei de anulare, suma care este descrisa de catre Gazda in momentul rezervarii.

Toate camerele care au fost confirmate ca rezervate vor fi pastrate pentru prima noapte a datei programate de sosire, timp in care Gazda le poate inchiria fara alte anuntari in prealabil, in situatia in care nu a fost facuta o informare asupra sosirii tarzii.

MODIFICARI ASUPRA REZERVARILOR

Modificarile survenite in urma oricaror rezervari trebuie efectuate in scris. Nicio modificare nu va fi garantata pana in momentul primirii in scris de catre Gazda. Tarifele survenite in urma modificarilor pot varia, in functie de natura schimbarii, cat si de disponibilitatea in momentul modificarii aduse rezervarilor.

PARCAREA SI ZONELE DIN EXTERIORUL GAZDEI

Gazda dispune de parcare proprie cu un numar limitat de locuri. Gazda nu este responsabila pentru furtul sau distrugerea vehiculelor cu motor parcate in parcarile private sau publice din apropierea sa. Gazda le sugereaza oaspetilor sa fie siguri ca autovehiculul este incuiat si sa nu isi lase obiecte personale in masina. Gazda nu poate fi facut responsabila pentru daune facute catre terti de catre oaspete in zona parcarii private sau publice. Oaspetele are obligatia de a se comporta in asa fel incat sa previna afectarea sanatatii, proprietatii, a naturii si a mediului inconjurator.

Gazda nu este responsabila pentru daunele cauzate de oaspete in afara premizelor propietatilor sale.

POLITICI DE CHECK IN (cazare) SI DE CHECK OUT (decazare) Check In: incepand cu ora 14:00 Check Out: pana la ora 11:00

Gazda este indreptatita sa cazeze un oaspete sau sa primeasca un vizitator doar daca se supun acestor termeni si conditii. La sosirea la receptia Gazdei, oaspetele va prezenta un document care sa ii demonstreze identitatea (carte de identiate, pasaport, permis de conducere) angajatului Gazdei prezent la receptie. Oaspetele va completa si va inmana receptionerului fisa de cazare completata corespunzator si semnata, in concordanta cu legile Romaniei. In caz de necompletare, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare”. Cererile pentru cazari mai devreme sau decazari mai tarziu vor putea fi onorate doar in ziua de check in, respectiv check out, in functie de disponibilitatea zilei respective si vor fi supuse unor taxe aditionale.

Gazda poate depozita pentru o perioada scurta bagajele oaspetilor, inainte sau dupa cazare.

In situatia in care aveti nevoie de o cazare mai devreme decat cea standard a Gazdei, va rugam sa ne contactati. Gazda recomanda rezervarea noptii de dinaintea cazarii pentru situatiile in care se doreste garantarea pentru cazarea mai devreme decat ora standard. Depasirea orei de decazare (check out) fara anuntarea in prealabil a receptiei, poate duce la extra taxe, inclusiv dar nu limitat la taxa de decazare tarzie sau chiar taxa de cazare pentru o noapte sumplimentara.

POLITICA DE ACCEPTARE COPII

Gazda poate caza copii de toate varstele, dar doar cei pana in 10 (zece) ani pot sta gratuit in paturile existente, cei de si peste 10 ani sunt tarifati ca si adulti. Oaspetii se obliga sa aiba grija de copiii alaturi de care se vor caza si nu ii vor lasa nesupravegheati in camera sau in spatiile publice ale Gazdei.

DETERIOARAREA, DISTRUGEREA SAU INSUSIREA BUNURILOR GAZDEI

Oaspetele va fi direct raspunzator pentru orice prejudiciu adus camerei sau spatiilor publice ale Gazdei, asupra oricarui mobilier, aparatura electronica, obiecte sanitare, pardoselii, finisajului sau oricarui accesoriu prin actul produs de sine, invitatiilor sai, subcontractori sau musafiri.

Daca aceste deteriorari/distrugeri vor fi obervate dupa plecarea oaspetelui (fara ca acesta sa fi anuntat Gazda in prealabil), Gazda isi rezerva dreptul de a recupera valoarea prejudiciului taxand cardul oaspetelui, oferit drept garantie.

Gazda isi rezerva dreptul de a incasa contravaloarea oricarui obiect insusit de catre oaspete. Taxa va acoperi toate costurile de inlocuire a obiectului disparut.

Gazda isi rezerva dreptul de a actiona asupra oricarui oaspete care incearca sa blocheze si care deterioareaza orice echipament folosit pentru detectarea si/sau stingerea de fum sau incendiu (detectoarele din camere si din spatiile publice, extinctoarele si/sau hidrantii).

Oaspetii care aduc astfel de prejudicii vor fi taxati cu orice cost survenit Gazdei in urma actiunii lor, si pot fi indrumati sa paraseasca Gazda.

In situatia in care se observa aceste prejudicii dupa decazarea oaspetelui, acestuia ii va fi retrasa suma de bani de pe cardul furnizat pentru garantare.

OBIECTE PIERDUTE/UITATE

In situatia in care personalul Gazdei gaseste un obiect personal pierdut sau uitat de catre oaspete, Gazda va pastra acel obiect timp de maxim 3 (trei) luni de la data de plecare a oaspetelui, timp dupa care Gazda va trata acel obiect la discretia proprie.

COMPORTAMENTUL

Gazda isi rezerva dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament si de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitatilor sai, acestia trebuind sa intreprinda toate masurile necesare pentru a corecta actiunile asa cum sunt solicitate de catre personalul Gazdei.

In situatia in care nu se ajunge la o intelegere amiabila, Gazda poate finaliza o rezervare si poate solicita decazarea imediata a oaspetelui fara a fi obligat sa restituie banii platiti pe cazare sau sa plateasca vreo compensare.

Gazda nu poate caza persoane sub influenta alcoolului sau a drogurilor sau a oricaror substante narcotice si psihotrope. Gazda isi rezerva dreptul de a anula imediat rezervarea fara a face nicio compensare sau restituire de bani oaspetelui sau catre oaspete.

Gazda isi rezerva dreptul de a nu caza oaspeti cu atitudine agresiva, insultatoare verbal sau fizica in momentul de cazare (check in), in timpul sederii sau in ziua de decazare (check out). Gazda este indreptatita sa anuleze imediat rezervarea si sa efectueze expulzarea din camera si incinta proprie fara a oferi nico compensare, in cazul in care aceste reguli vor fi incalcate.

FARA DISCRIMINARI

Face parte din politica Gazdei sa nu discrimineze oamenii in functie de rasa, culoare, nationalitate, sex, statut marital sau social, varsta, origini etnice sau persoane cu dizabilitati si, ca o gazda responsabila, stim ca avem datoria de a ne proteja atat oaspetii si invitatii lor, cat si personalul de un comportament neadecvat. Oaspetele, invitatii sai, musafirii si subcontractorii cu care intra in legatura sau (pe) care ii reprezinta au obligatia sa adere acestei politici, iar managerul Gazdei poate decide daca persoanele care nu au respectat aceasta politica mai pot ramane sau nu la Gazda.

POITICA DE OCUPARE A CAMERELOR

Oaspetilor care isi modifica rezervarile deja confirmate le solicitam sa anunte Gazda inainte de sosirea planificata, asa cum este mentionat in politica de anulare de mai jos, pentru evitarea unor penalizari totale a serviciilor deja rezervate si confirmate.

Numarul de oaspeti care va fi cazat in orice camera va fi limitat in functie de tipul camerei, conform rezervarii. Limitarile au fost stabilite pentru sanatatea, siguranta, confortul oaspetilor, cat si pentru designul si pentru motive operationale ale Gazdei.

Oaspetele este de acord ca daca numarul de ocupanti al uneia sau mai multor camere este mai mare decat cel din rezervarea confirmata, Gazda nu va fi facut responsabil si nici nu va accepta mai multe persoane in conditiile respectivei rezervari.

Pentru prevenirea oricaror neintelegeri la cazare (check in) va rugam sa rezervati cu atentie si sa ne transmiteti informatiile reale asupra rezervarii, in care sa apara clar notate datele de cazare, tariful cat si numarul de oaspeti. Intotdeauna vom incerca sa intampinam schimbarile, nevoile si cererile oaspetilor nostri, insa nu vom fi responsabili pentru cererile pe care nu le putem onora in urma unei rezervari efectuate gresit.

In situatia in care oaspetele nu va putea fi cazat datorita unei dispute aparute referitor la rezervarea confirmata si in neconcordanta cu numarul de persoane sosite la cazare, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare” si nu va fi restituita contravaloarea serviciilor platite.

PERSOANE CU DIZABILITATI

Gazda nu poate caza persoane cu dizabilitati, datorita lipsei liftului.

ANIMALE DE COMPANIE

Cu exceptia cainilor de ghidaj, animalele de companie nu sunt permise in cadrul Gazdei.

POLITICA DE NEFUMATORI SI FOC APRINS

Prin fumat se intelegere folosirea/aprindrea oricarui tip de tigari: traditionala, iqos, glo, tigara electronica, vapo, tigari de foi, narghilea samd.

Fumatul este strict interzis in toate camerele cat si in toate spatiile publice din interior, inclusiv culoarele, scarile, baile, si zona de receptie precum si tot parterul proprietatii. Fumatul este permis doar in exteriorul cladirii, in zona publica special destinata.

O taxa de curatare speciala va fi aplicata in situatia fumatului sau folosirii de orice fel de droguri sau substante narcotice si/sau psihotrope. In cazul in care se va incalca interdictia de fumat cat si cea de folosire de substante narcotice si/sau psihotrope oriunde in interior, Gazda va percepe o taxa de curatare de 200 euro la care se va adauga numarul de nopti in care camera nu a putut fi folosita datorita acestor incalcari.

Aprinderea oricarei surse de foc, inclusiv de lumanari, artificii si / sau betisoare aromatice este strict interzisa in interior si va atrage dupa sine penalizari in valoare de 200 euro.

Pentru nerespectarea situatiilor descrise mai sus, Gazda are dreptul si obligatia sa anunte politia si sa anuleze imediat cazarea fara a returna nicio valoare oaspetelui.

POLITICA DE GARANTARE

Un card bancar sau de vacanta valabil ce va fi folosita ca garantie / depozit sau pentru preautorizare este solicitata in momentul rezervarii dar si in momentul cazarii.

Gazda accepta cardurile de credit MasterCard, Visa si Maestro.

Garantarea rezervari mai poate fi facuta prin plata unui depozit (avans) in valoare de 30% din totalul valorii rezervarii.

Depozitul se returneaza integral daca anularea este efectuata cu cel putin 14 zile inainte de cazare.

RASPUNDERE CONTRACTUALA

Toti termenii si conditiile subintelese prin statutul juridic sau dreptul comun sunt exclusi din prezentul document.

Gazda nu este raspunzatoare in cazul pierderii sau deteriorarii obiectelor personale ale oaspetilor sau ale invitatilor oaspetilor. Raspunderea Gazdei este limitata in concordanta cu reglementarile legale, si aplicabila strict valorii prezentului acord.

Gazda nu este raspunzatoare pentru deteriorarea sau disparitia obiectelor personale ale oaspetilor, in urma interactiunii acestora cu alte persoane in afara personalului Gazdei sau invitati/vizitatori ai oaspetilor, pe parcursul sederii.

Gazda recomanda oaspetilor sa se asigure ca, pe intreaga perioada in care acestia nu se afla in camera, usa camerei este incuiata, in caz contrar Gazda nu isi asuma raspunderea pentru disparitia obiectelor personale. Oaspetilor le este recomandat sa aiba incheiata o asigurare de calatorie care sa acopere costurile eventualelor evenimente precum pierderea bagajelor, obiectelor personale, sau banilor.

Oaspetele este direct responsabil de orice deteriorare cauzata in interior si in special a camerei, incluzand finisajele, mobilierul, decoratiunile, obiectele sanitare, lenjeriilor, prosoapelor si/sau halatelor, echipamentele si sistemele electronice din camera. Orice deteriorare de orice natura a obiectelor mobile si imobile facuta intentionat sau din neglijenta oaspetilor, sau a invitatilor/vizitatorilor acestora va fi penalizata corespunzator, oaspetele achitand contravaloarea bunurilor deteriorate, a costurilor de reparatie/inlocuire si dupa caz, a pagubelor indirecte cauzate Gazdei, in cazul in care acesta se afla in incapacitatea de a oferi spre cazare camera.

FORTA MAJORA

Gazda nu va incalca termenii si conditiile acestui acord daca nu va putea onora serviciile descrise mai sus, si va avea dreptul sa anuleze o rezervare daca nu mai este capabil sa ofere servicii de cazare, datorita uneia sau mai multora dintre urmatoarele circumstante:

1. Oricare dintre partile Gazdei este inchisa datorita incendiului, alterarii, deteriorarii sau redecorarii la ordinul unei autoritati publice pentru orice motiv, altul decat cel decis de Gazda. 2. In imposibilitatea alimentarii Gazdei cu gaz, electricitate sau apa venita din exteriorul propietatii. 3. Gazda nu poate sa onoreze o rezervare, ca rezulat al unei actiuni industriale a personalului propriu sau a unuia dintre furnizori. 4. Incendiul, explozia, grevele sau mitingurile spontane, furtuna, vijelia, fulgerarea, inundatiile, canalizarea infundata care refuleaza, cutremurele sau urmarile oricareia dintre acestea duc la imposibiliatea Gazdei de a isi oferi serviciile. 5. Gazda sau orice parte a acestuia este desemnat pentru utilizare alternativă daca oricare unul dintre evenimentele enumerate mai sus se va produce.

ANULARILE FACUTE DE GAZDA

Gazda poate anula orice rezervare imediat dupa ce un oaspete intarzie plata conform termenilor si conditiilor din momentul rezervarii sau daca un oaspete devine insolvabil sau are un administrator numit in afacerile sale care a devenit insolvabil sau daca oaspetele incalca oricare dintre clauzele stipulate in termenii si conditiile de mai sus, iar atunci isi va folosi eforturile sale rezonabile pentru a oferi oaspetilor facilități alternative la o alta proprietate similara sau cu un standard comparabil, cu condiția ca aceste facilități să fie disponibile.

CONDITII SI INFORMARI GENERALE

Din motive de securitate, un sistem de supraveghere video este activ in exteriorul cladiriilor. Folosirea inregistrarilor este facuta in mod regulat prin aplicarea legii de protectie a datelor personale.

Personalul Gazdei nu este autorizat sa faca uz de aceste inregistrari si nici sa le puna la dispozitia unor terti, cu exceptia solicitariii in scris primita de la organele de politie, dupa legitimare.

Gazda își rezervă dreptul de a deduce orice sumă datorată de către oaspete, iar exercitarea acestui drept nu aduce atingere niciunui alt drept pe care Gazdei îl poate avea în temeiul prezentului acord sau al legii.

Acordul va fi interpretat în conformitate cu legislația română, iar oaspetele este de acord să se supună jurisdicției instanțelor din Constanta, România.

Nici o modificare a prezentului acord nu este valabilă decât dacă este facuta în scris și semnată de fiecare dintre părți sau în numele acesteia.

Neprezentarea sau orice întârziere în exercitarea oricărui drept sau remediu prevăzut în prezentul acord prin lege către Gazda nu constituie o renunțare la acest (sau orice altceva) drept sau remediere și nici nu va împiedica sau restricționa exercitarea în continuare a acelui (sau altui) drept sau remediere.

PARERI, SUGESTII & RECLAMAȚII

Suntem bucuroși să primim informațiile dvs., pe care sunteți de acord că Gazda le poate utiliza gratuit pentru a reproduce, dezvălui și / sau distribui fără limitare și pentru orice scop, inclusiv opiniile, recomandările și experientele dumneavostra . Vă asigurăm că suntem foarte deschisi si doritori sa solutionam orice reclamație/sugestie cu privire la rezervări, anulări, restituiri solicitate etc. dacă reclamația a fost primită în termen de maxim 3 zile de la producerea evenimentului care a dat naștere reclamației/sugestiei.

În cazul în care un oaspete are o plângere în timpul șederii sale la Gazda, acesta trebuie să îl aducă la cunoștința personalului Gazdei cât mai curând posibil pentru a permite managerului Gazdei să se ocupe de această problemă pe durata șederii dvs.

Back